Menu główne
BIBLIOTEKA
Przedmioty

Komunikat

Zebranie z rodzicami informujące o przewidywanych ocenach rocznych 26 maja 2015 r. o godz. 17:00

Wycieczka do Poronina

Kraków i Zakopane, góry, jeziora i jaskinie, słońce, deszcz i śnieg! – wszystko widzieliśmy podczas 4-dniowej wycieczki w Tatry.

Naszą wycieczkę szkolną zaczęliśmy tradycyjnie od Krakowa, gdzie zwiedziliśmy Rynek wraz z Zamkiem Królewskim na Wawelu. Tam zobaczyliśmy dziedziniec zamkowy, wnętrze Katedry, Grobowce Królewskie oraz Dzwon Zygmunta. Mieliśmy również okazję  zaobserwować, jak zieje ogniem Smok Wawelski.

Drugi dzień poświęciliśmy wędrówce górskiej, udając się w dziewięciokilometrowy  szlak do Morskiego Oka - największego jeziora w Tatrach, szlak wiódł obok słynnego wodospadu - Wodogrzmotu Mickiewicza. Oprowadzał nas  wykwalifikowany przewodnik  p. Józef, który przybliżył nam świat geografii, historii i legend związanych z mijanymi przez nas miejscami.

Następnego dnia wybraliśmy się do Doliny Kościeliskiej, która przywitała nas obfitym deszczem. Jaskinia Mroźna okazała się jednak nie taka mroźna, lecz bardziej mokra. Jej nazwa wzięła się z niskiej, stałej temperatury, wynoszącej 5 stopni, oraz białych nacieków na ścianach przypominających szron. Całkowita długość jaskini to 560 m. W drodze powrotnej mieliśmy okazję zajrzeć do bacówki i skosztować góralskiego przysmaku oscypka i napić się tradycyjnego napitku górali żentycy.

W czwartym dniu zdobyliśmy Gubałówkę, co prawda, tym razem nie na piechotę, lecz wygodnym wyciągiem krzesełkowym. Z góry podziwialiśmy fantastyczny widok na panoramy polskich i słowackich Tatr. Z Gubałówki zjechaliśmy kolejką szynową do Zakopanego. Przeszliśmy się Krupówkami – reprezentacyjnym deptakiem, który jest wizytówką miasta.

Pożegnaliśmy gościnny region nasyceni widokami, wrażeniami i niezapomnianymi przeżyciami.

Więcej zdjęć znajduje się w naszej GALERII!!!

Dzień Matki 26 maja - Dzień Ojca 23 czerwca

dla Mamy :-)

dla Taty :-)

Rocznica zakończenia II Wojny Światowej

W dniu 8 maja 2015 r. reprezentacja gimnazjum wzięła udział w uroczystościach 70 rocznicy zakończenia II Wojny Światowej, które odbyły się na Cmentarzu Wojennym przy ul Piaskowej.

"Skarby Puław" w reportażu

Krótki reportaż z naszej gry "Skarby Puław", która była rozegrana 4 maja 2015 r., można obejrzeć w programie TVK Puławy Informacje Puławskie. Nagranie rozpoczyna się od 32 minuty i 40 sekundy.

Relacja TVK Puławy - gra "Skarby Puław"

Dzień Bibliotekarza i Bibliotek

8.05.2015 r.

Złożyliście już życzenia naszym Paniom w bibliotece?

Dziennik elektroniczny

Rysunki Emilki Gawrylak

Fotografie Amadeusza Górskiego

Mapa satelitarna
[ Cookies - info ]Oprogramowanie CMS: DragoN-NogarD © ( www: http://nogard.pl )